سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از اطفای حریق سوله‌های مبل‌سازی در اسلامشهر خبر داد و گفت: حین عملیات یک آتش نشان مصدوم شد.

تصاویر آتش سوزی انبار چسب در بازار بزرگ تهران

به گزارش همشهری آنلاین، جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع حریق در کارگاه‌های مبل سازی اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: این حادثه ساعت ۵ و ۱۴ دقیقه صبح امروز سه شنبه ۲۰ تیرماه در چند باب سوله در اسلامشهر رخ داد.

ملکی با بیان اینکه ین حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری و سازمان آتش‌نشانی تهران به وقوع پیوسته بود گفت: با اعلام حادثه سه ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به عنوان نیروی کمکی پیرو درخواست همکاران چهاردانگه به محل اعزام شد.

او عنوان داشت: در این رابطه در محل مشاهده شد که چند باب سوله با کاربری‌های مختلف به ویژه کاربری مبل و رویه‌کوبی مبل و مبل‌سازی که لوازم ساخت مبل در آن نگهداری می‌شد دچار آتش‌سوزی شده بودند که ۳ مورد از این کاربری‌ها به وسعت حدود ۷۰۰ متر دچار آتش سوزی شده و سقف یکی از سوله‌ها که آتش‌سوزی در آن شدت بیشتری داشت تخریب شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ادامه بیان داشت: در این عملیات یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت در ناحیه دست و پا شده بود که تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 773038
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha